Merhaba meslektaşlarım ve konu hakkında Bilgi sahibi olan canım anneler.. 🌺 ben 112 personeliyim paramediğim ve kadroluyum.Ama bu işi yapmak istemiyorum artık, çocuğumdan 24 saat ayrı kalmak hem beni hem onu çok yıpratıyor ve çocuğa bakacak kimse yok bu yüzden mesai usulü çalışmak istiyorum. Şimdi sorum Şu;
benim gibi bu ünvanda olup farklı bir alanda çalışan var mı ? Mesai usulü olabilecek şekilde. Bildiğim kadarıyla sağlık ocağında çalışamıyoruz yoksa oraya yönelelecektim..Böyle bir imkanım var mı ? Sosyal hizmetler okuyorum bir yandan ama istifa etmeden bu branşta da çalışabilir miyim ? Bunları öğrenmek istiyorum. Çözüm önerilerinizi bekliyorum teşekkürler şimdiden 💫