Senaanur benimkide öyle uyumayı iok sever doktoruma sorduğumda riskli dedi boğulma tehlikesi oluyormuş gözetim altında olması gerek dedi ama iki saat başında oturamayacağım için sırt üstü yatırıyorum beline hafif yastık koyuyorum ki kusarsa geri gitmesin bir saat sırt üstü ama kafası sag tarafa dönük bir saatte sırt üstü kafası dol tarafa dönük yatıyor o şekilde canım