1anne1bebekkk yan çekirip üsteki burun deliğine 5 ml çekip sıkıyorum sonra diğer yana çekip aynı şekilde uyguluyorum. İlk zamanlar aspratörle içime çekip temizliyordum ama doktorum azaltmamı en fazla 2 kez çekmemi söyledi. Burunları çok hassas olduğu içim iltihaplanıp kanayabilir dedi