Eliztosum_ Kızlar bebegim 13 günlük. Hastane sonrasi yani 3 gunlukken banyo yaptirdik gobegi dustukten 2 gun sonra diger banyosunu yaptır dedi doktorumuz. 2 gun once gobegi düştü az once banyo yaptirdim sonra emzirdim uyudu kontrol etmeye geldim birden kustu fışkırır sekilde😔 Normalde kusmaz hic baya tedirgin oldum nedendir bilgisi olan var mi😣
Durumommy Eliztosum_ fazla emmiştir sürekli fışkırır şekilde olmadığı sürece sorun yok reflü olabilir benim kızımda 15 günlükten beri kusuyor ama sızıntı şeklinde korkma doktoruna sorarsın
Eliztosum_ mavisilegamzeli aynen oyle dogalgaz bu ay kesin 1000 lira gelicek bu gidisle ama hala sakınıyo insan hasta olucak diye
Ezo5742 Annesi korkma bazen bebekler o kadar sakinmamiza rağmen şu yutmus olabiliyo ya fazla emmiştir yada şu kaçmış olabilir onu cikariyodur benim oglumdada oluyo bazen