merveasm Kızlar bebeğim 8 ay 10 günlük hala dişleri cıkmadı bi belirti de yok normal mı?? Niye böyle oldu acaba 3-4 ayında bile cıkartsan bebekler var acanba bi sorun mu var
Zeynepinannesiii merveasm biz 1 yaşına gireceğiz bu ay . Dişimiz yok bizimde . Doktor normal dedi 1 buçuk yaşına kadar
Zeynepalya_ve_annesi Arhim büyük kızım 3 aylıkkrn çıkarmaya başladı 9,5 aylıktı ağzında tüm dişleri tamdı oğlumda 9,5 aylıkken başladı 12 aylıkkrn ağzında dişleri tamdı 3. Cocugumda 9,5 aylık çıkardı şuan 14 aylk 6 dişi var
baybyumusak Arhim erken cikma iyi değil diye birsey yok canim diş genetik birsey kimi cocuk 4. Ayda çıkarıyor kimi 10. Ayda zaten süt dişler dökülecek
Yuyu Nekadar geç okadar iyi galiba benim kızım 6bucuk aylıkken başladı çıkarmaya ve çok huysuz. Yemek yemeyen ,sürekli ağlayan bir hale döndü. Uykuları çok düzeniydi gece hiç kalkmazdı şimdi yarim saate bir kalkıyor. Şuan 9aylik ve kilo aldıramıyorum yemediği için o yüzden hiccccc kafaniza dert etmeyin Allah başka dert vermesin 🤲
Zeynepalya_ve_annesi merveasm 9,5 aylıkken çıkarttı ilk dişini arkasından 15 günde 5 tane daha çıkardı şuan 14 aylık hala 6 dişi var
Brrn8890 merveasm merak etme cıkar benm oglum 13 aylıktı ilk dişi vıktıgında şimdi 22 aylık hepsi cıktı insan dert ediyo illa niye cıkmıyo diye elinde olmadan cok iyi anlıyorum seni ama cıkıyo🤗 sen hiç dişi olmayan insan gördün mü demişti doktorumuz
Melisa5566 merveasm benim bebegimde 8 ay 10 günlük ve kızımın da hiç dişi çıkmadı. Bence bebekten bebeğe farkedermis ve diş olayı biraz genetik eğer anne ya da baba erken geç çıkardıysa bebekte de olabilirmiş ben hiç takılmıyorum sağlıkla büyüsünler
ErvaMuhammedAli16 merveasm Oğlum tam 11 aylık. Dün patlattı ilk dişini canım. Kızım da 14 aylıkken ilk dişi gelmişti. Korkulacak hiç bir şey yok. Geç çıkması daha iyi derler 🥰