Bekra Bebeğim 5 aylık öksürük ve grip var 😔 bogazı açıyor galiba sürekli aglıyor dr ye götürdüm ilaç kullanıyorum ama evde yapabileceğim bir şeyler varmı onu rahatlatacak 2 gündür ne gündüz uyudum nede gece rahatlayıp oda dinlense bnde artık
Rzlgln Bekra Benim oğlumda da vardı ben soğanı doğradım 1 yemek kaşığı bal ile karıştırdım 1 gece bekledi suyunu verdi zaten üstü kapalı şekilde bekledi ondan 1 yatlı kaşığı günde antibiyotık niyetine verdim ama oğlum 1 yaşında