Seherronya YigtnAnnesi hiç gerek yok o cihazlara onun yerine kabak lifi alın yüzünüzü hafifçe keseleyin daha çok işe yarar 👍tabi kendi fikrim ve deneyimim bu 😊
Seherronya YigtnAnnesi ben hep garnierin peelinglerini kullandım canım onlar bana iyi geliyodu diğer markaların kullanmadım hiç