OrangesMom Selam, ben 28 ekimde spinal sezaryenle doğum yaptım. Kesi yerinden alt karnıma kadar hissizlik var çok az hissediyorum, kontrolüme az kaldı doktoruma soracağım ama yaşayan var mı, ne zaman geçti nasıl oldu paylaşırsanız sevinirim merak ettim 👀
Parsannesi OrangesMom bende de var o 1 seneye kadar normalmiş sanki uyuşuk gibi orası 7.5 ay önce doğum yaptım şuan baya azaldı 😊
Sarikuzumalp OrangesMom o hissizlik bazen kalıcı olabiliyormuş. Ben doktora sordum geçedebilir, geçmeyedebilir süre veremem demişti. Tam hatırlamıyorum ama sanırım doğumdan ni 6 7 ay sonra geçmişti benim. Çoğu insanda kalıcı oluyormuş.
Mom14 OrangesMom benim doğum yapalı 6 ay oldu hala geçmiyor ve gıdık alıyorum ordan kendim elleyince 🤣
mavihuzurkalp Sarikuzumalp Parsannesi merhaba bende 29 gün once sezeryan oldum, benim bazen kollarimda da hissizlik oluşuyor saniyelik geçiyor sonra, sezeryan olduğumdan beri boyle acaba normal mi sizde de olmuş muydu ?
Arenn Sarikuzumalp benim 18.5 ay oldu çok sinir bozucu kalıcı sanırım dr da kesilirken sinirler öldüğü için olur normal demişti😔
Parsannesi OrangesMom endişelenmeyin insan baya baya alışıyor sonrasında ben dokunmasam aklıma bile gelmiyor 🙈
Sarikuzumalp OrangesMom daha çok yeni merak etmeyin kalıcı olsa dahi ilk doğum yapmış gibi olmaz. İlk doğum yapılan zamanlarda çok fazla uyuşuk oluyor. Kalıcı olsa dahi ilk zamanlarda ki gibi olmaz bence 😊
Parsannesi mavihuzurkalp bende hiç kollarda olmadı açıkçası ama bunun bence vitaminlerle de alakası vardır ya kan değerlerinize özellikle baktırın derim bir ara öyle bir şey yaşamıştım hatta bacaklarımda da olurdu demir eksikliği baya fazla çıkmıştı
Sarikuzumalp mavihuzurkalp kolda yaşamadım canım ben hiç ama yaşayanları duymuştum ameliyathane de üşütme kaynaklı da olabiliyormuş.
Renk Bende de var. İlk zamanlar elımle dokunduğunda bıle hıssetmıyordum.sımdı bıraz azaldı ama hala var.
Parsannesi OrangesMom ben de öyleydim rahatsız edici bir his ama azaldıkça alışacaksınız merak etmeyin 🥰
Sarikuzumalp OrangesMom evet dimi ilk bende çok garipsedim pantolon falan giyince bi tuhaf oluyordum ama şimdi normale döndü 😀