Ya kızlar Allah aşkına bilen başına gelen varsa söylesin bu çocuk kendini neden bu kadar sıkıp ıkınıyor. 5 buçuk aylık günde 4 5 defa kakasini yapıyor dün doktora götürdüm idrar testi yapıldı ultrasonla bakıldı hiç biseyi yok gazida yokmuş ama yinede bitmiyor bu kendini sıkma huyu ne yapicam elimde kaldı çocuk bıraktığım anda katıla katıla ağlamaya başlıyor uykuya direniyor en son kucağımda ziplarken sızıp kalıyor ne yapicam ben 🤦😭