asyasare cok gereksiz bosuna almayın, ha oyuncak niyetine alırsanız cok guzel oynuyorlar.Yurutec aldim zararli diye kullandirmadim vazgeçtim, sonra yürüme arkadasi aldık ,amaci disinda herseyde kullandi kızım. Zaten cok hizli gidiyorlar ,cok tehlikeli bana göre. Tutunup kalkıyor, siraliyorsa yavrunuz akışına bırakın kisa surede de desteksiz yürür