Bebegim 6 ay 12 günlük ve halen kendini Saga sola karin üstü ceviremiyor , karin üstü yatirdigimda sirt üstü dönemiyor , nedeni nedir ve ne yapmaliyim , cok endiseleniyorum . Doktora sorducumda ilerleyen zamanda yapar dedi ama 6 bucuk aylik nerdeyse cok endiseleneyiorum . Ne yapmam lazim?
Simdiden tessekürler