Rukiyedrk8 3 aylık bir oğlum var sanki bir haftadır zayıfladı gibi geliyor gözüme sadece emziriyoeum yetmiyo desem gayet keyifli güzel de uyuyor ama zayıfladı sanki lütfen yardımcı olur musunuz ?
MetehaninAnnesii Rukiyedrk8 canım hareketlenmeye başlamıştır artık ondan biraz daha az kilo alıyor olabilir ben kuruyemiş tüketiyorum meyve tüketiyorum kahvaltım çeşit çeşit olur ama yinede bebeğim zayıf geliyor gözüme ek olarak mamaya başladım bu yüzden hareketlenmeleri neden olabilir bence
Mom62636362 Rukiyedrk8 kuruyemişler, özellille kaju badem gibi, et yemekleri, et suyu ile yapılmış pilav.. Yemeklerin biraz yağlı olsun etin suyuyla yaparsın, çok güzel oluyor süt
Deletedmom9 Rukiyedrk8 Kırmızı et balık yeşillik ceviz ve badem süt yoğurt bunlar sütün kalitesini en iyi artıran şeyler. Bolca su ve dinlemekte tabii.
Senemmm11 Rukiyedrk8 sütün kalitesini arttırmak doyurucu süt elde etmek için protein ağırlıklı beslenmek gerekiyor. Haşlanmış yumurtanı peynirini sütünü yoğurdunu asla eksik etme. Ceviz badem tüket tavuk yeşil yapraklı sebzelerden bol bol tüket ve bol su içmek lazım
Rukiyedrk8 MetehaninAnnesii evet çok hareketli bir bebek herkes aynısını diyor ama işte annelik iç güdüsü 🥰
SertapHilal Bi yerde okumuştum, her gün et yiyen anne ve her gün makarna yiyen bir annenin sütü arasında kalite farkı olamaz diye.. Ama yağlı olması için fındık, ceviz vs yiyebilirsin
Rukiyedrk8 Senemmm11 bakalım bunların hepsini yiyince kaç kilo olcam ama umrumda değil o güzelce doysun da verilir elbet
Senemmm11 Rukiyedrk8 kilo almayacaksınız şöyle düşünün diyet listesinde de zaten kahvaltıda yumurta peynir süt oluyor. Cevizi bademi de kahvaltı da tüketin. Burada bir arkadaş ekmek çabuk acıktırıyor ekmek yerine ceviz badem tüket demişti bana. Salata tavuk vs onlarda bir öğün olacak. Normal yediklerinize bunları eklemeyin bunlarla yeni beslenme alışkanlığı oluşturun o zaman kilo alımı yaşamazsınız hemde sütün kalitesi artmış olur
CemalOzge Rukiyedrk8 kendin de takip edebilirsin evde kilosunu benim gözüme de zayıf geliyor. Ama zayıflamamış kilo da almamış 10 günde aynı hala kilosu…
Senemmm11 Rukiyedrk8 önce sen kendin tartıl sonra onu kucağına alarak tartıl. Aradaki fark çocuğunun kilosu
CemalOzge Rukiyedrk8 normal tartiya önce kendin çik sonra bebeğinle çik aradaki farka bebeğinin kilosu canim
yenidoganhemsiresi Rukiyedrk8 süt mideden değil kandan üretilir. Süt kaliteleştirme diye bişey yoktur. Kan değerleriniz iyiyse sorun yoktur. Bebeğiniz de 24 saatte toplam yaklaşık 250gr ağırlığında çişli bezi oluyorsa doyuyordur.
Rukiyedrk8 yenidoganhemsiresi bende kansızlık felan var zaten takviye de alıyorum da ne bileyim yine de yediklerimizden kaliteli olur diye düşünmüştüm
Karaoglannesi yenidoganhemsiresi bana da doktorum süt kandan değil bağırsaktaki gıdalardan üretilir bu yüzden sen ne yersen bebeğin de onu yemiş olur dedi öyle olmasa yediğimiz şeylerin tadı ve rengi sütümüzü etkilemezdi
Senemmm11 yenidoganhemsiresi süt konusunda aynı fikirde değilim. Yediğimiz besinler tamamiyle sütü etkiliyor. Kan değerlerim normal ama yeteri kadar besin almadığımda sütüm artmıyor. Yemek yedikten sonra su içtikten sonra sütüm artıyor. Sütüm yetmiyor diye mamaya başlamak istediğimde doktorum protein ağırlıklı beslenirsen sütün artar yağlanır ve bebeğin için doyurucu olur demişti