Merhaba arkadaşlar. 1bucuk yaşındaki oğlum yaşıtlarıyla oynamaktan nefret ediyor. Hicbir şeyini paylaşmıyor. Hemen gidip elinden alıyor bağıyor… Ama kendinden büyük 5 6 yaşlarındaki cocuklara bayılıyor cok mutlu oluyor… Nasıl yapmam lazm paylaşmayı kıskanclığı bilmemesi icin… Bilemedim. Evde de sürekli konuşuyorum benim senin sırasıyla anlatmaya calşyrm ama bilemedim hic. Var mı bu durumu yaşayan