Bize de doktorumuz alerjik dedi ama biz doğal olmayan şeylerden uzak durmaya çalışıyoruz. Doktorumuzda mustela önermişti kullanmadık. Sızma zeytinyağını sürüp biraz ovuyoruz ve yarım saat sonra yıkıyoruz. Bir kaç defa da tamamen geçti. Ama her gün banyosuna yaptırıyoruz. Kesinlikle zeytin yağı derim besliyorsa bırakırsınız👍