Fuathulya Kızlar 4 aylık kızım 5 aylıkken oturtmayı düşünüyorum sizler nasıl yaptınız nasıl oturtmalıyım ne yapmam lazım
Merila Fuathulya 4. Ayda oturtmaya başladım ki zaten bebeğim oturmaya pek bir hevesliydi. Doktorlar bu konuda farklı görüş beyan ediyorlar ama ben şunu benimsedim.. Eğer bebeğiniz oturmak istiyorsa destekli ve kısa süreli oturtun.
frambuazliturti Fuathulya siz naparsanız yapın bebek oturmayı isteyince oturuyor 🤷🏻♀️ Ona kalmış yine bebeğim 4 buçuk aylıkken kucağımda oturmaya ya da yatınca doğrulmaya çalışırdı oturttum mecburen ben de
Osmaninannesi Fuathulya 3.5 aylıkken kucağımda oturtmaya başladım çünkü istiyordu bnde kısa kısa oturttum
Angars Osmaninannesi nasil anlıyorsunuz oturmak istedigini sanirim bizimki istemiyor hiç öyle birsey hissetmedim😄
Gamzeburkan Fuathulya 4 aylıkken kucağımda oturdu 5 ayına girdi şuanda normal oturtuyorum mama sandalyesinde falanda oturuyor
14ooi- Öncelikle iyi günler. Eğer çok oturmayı istiyorsa günde 3 veya 4 kez oturtun ve 5 dakikayi geçmeyecek şekilde. Onun kaburgalari hassas o anlayamaz ama siz bilebilirsiniz dakikalrini takip edin ve oturttuktan sonra ağlıyorsa ağrı oluyor demektir.
urasinannesi34 Fuathulya 6 aylıkken desteklı oturttuk ara ara desteksız denıyorum cabuk yorulup dusuyor 😅