Yazdiklariniz otzim belirtisi degil arkadasimin oglu otuzimli ve biz hissediyorduk ona diyemiyorduk kesin tani 4 yasinda konuldu acayip zeki bir cocuktu insanlarla asla isi yoktu videolar izlerdi ama oyle kirmizi balik inek degil teknoloji 2 yasindaydi dogum gunune gitmistik tum cocuklar oyun oynarken o kosede kendi kendine oynar konusurdu annesi oglum oyna nerdi kaldirip kafasini bakmaz oyununa devm ederdi surekli konusurdu surekli 3 yasinda okula basladi ogretmeni demis sagir cocugunuz bize asla tepki vermiyr doktora gidiyorlar oyle birsey yok okulu bile degistirdiler sonunda baska ogretmen fark etti ve tum testlere girdi yani otizim olsa acayip derecede fark edilir cok kopuk bir cocuk oluyor hayattan tek annesine cevap verir videolari izleyip kumanda telefonlari sokup tekrar takiyordu suan 15 yasinda ozel egitim aliyor mukmeel bir cocuk