Melteminprensesi Kızlar bir iki ay salonda kullandım sadece misafir geldikçe içinde yatırmak için bebeğim kucağa çok alıştığı için hiç yatmadı beşiğe bir buçuk yasına kadr yanımda yatırdım sıfır gibi alacak olan varsa piyasaya göre uygun vericem :)
bir_pasa_annesi Melteminprensesi üste kalsın 🤗hayırlı satışlar bizde de var aynısı cok kullanışlı alan olursa pişman olmaz
Nurrrucr Melteminprensesi ne kadar a vereceksiniz bende Konya da oturuyorum siz Konya’da nerde oturuyorsunuz
Melteminprensesi bir_pasa_annesi sagol canım :) kullanışlı tabi hemde diğere beşikler gibi çok yer kaplamıyor ama bizim bıdık pek kullanamadı alan güle güle kullanır inşallah 🙏
bir_pasa_annesi Melteminprensesi aynısı bizimki sadece oval geliyor bu kare tarzı hem hafif hem kullanıslı hemde dediğim gibi yer kaplamıyor
Melteminprensesi Nurrrucr adliye tarafındayım canım sen ne kadar düşünüyorsun fiyat olarak ciddi alıcıysan piyasaya göre uygun vericem resimde de gördüğün gibi tam takım hiç bi eksiği kırığı yok