7 ay 9 günlük bebeğim dunden beri cok huysuz babannemizdeydik virusten dolayi mahalle karantina alınmıştı dun sabah geldik evimize gece hic uyumadj sanki burnuda tikali gibi ve elini hep kulağına götürüyor bende biraz grip gibiyim sizce bebegimde mi grip oluyodur veya kulak agrisi olunca mi kulahini tutar ne iyi gelir? Ayakta sallıyorum uyuyor besigine koyunca ciglik atarak ağlıyor