Var bebeğim 23 günlükdü uzayan sarılık vardı testlerde idrar yolu enfeksiyonu cıktı bir hafta hastanede kaldık eve gelince sarılıgı falan geçti 3 bucuk aylık suan yine enfeksiyon var antibiyotik kullanıyorum daha sonradan da sünnet ettiricem inşallah