Pamuksekerimm Canım, kızım 13 aylık ve 25 haftalık gebeyim. İlk 3 ay sütüm kesilmemişti ve doktorum 3 ay boyunca emzirebilirsin sonra kes memeden çünkü rahim kasılmasına sebep olur demişti. Ama 6 aylık hamileyim ve kızım bu süreçte diş çıkardı, emzikte emmediği için sürekli huzursuz mızmız hep meme istedi ben de kesemedim hala da sadece uykuya geçmek isteidğinde veriyorum. Şu anlık sıkıntı yaşamıyorum ama son 3 ay içinde yaşama ihtimalim var korkuyorum erken doğumdan falan. Kesmek daha mantıklı, yapabilirsen 3. Aydan sonra kesmelisin.