Giraysmom20 çift mekanizmalı olanları bende çok beğendim, ama baktım herkes zebra kullanıyor, çift mekanizmalıya hiç denk gelmedim neredeyse o yüzden kullanışsız mı dedim acaba, ben de yıllardır salonda tül kullanıyorum ve sıkıldım galiba, bir değişiklik yapayım dedim bu defa :)