Merhaba sevgili anneler. Bana önefebcegniz bi istah acici birsey varmi. Diger annelere de hem fikir olmus olur. Kizim bu aralar istahsiz yedigi sevdigi seyleri bile yemiyor ittiriyor. 2 yasina gircek. Ordan burdan surekli laf yiyorum hep onune yenke koycakmisim hic agzi bos durmasinmis bak nasil kilo aliyormus sabah aksam balli veya pekmezli sut icsinmis sanki ben bilmiyom bunlari 🙄 kucukken annemler ictigim meyvesularina istah acici koyarlarms bende ictigi suya koyayim biseyler 😅