Ela-yasel Kızlar beş aylık bebeğim çığlık atarak bağırıyor. Daha üç gündür böyle ve çok sinirlenerek bağırıyor zorlanarak. Nedeni ne olabilir böyle birşey yaşayan var mı?
Faray Ela-yasel 5 ay 25 günlüğüz benim kızımda çığlık atıyor ama nasıl çığlık nedenini bilmiyorum 🤷♀️
Yeniann3 Ela-yasel benimki çığlıkla bile bitmiyor emerken göğsüme yumruk atıyor sıkıyor. Yani dayak yiyorum anlayacağın 🤣
Deletedmom14 Nedeni yok sadece sesini ve çığlık atabildigini keşfediyor 😁O aylarda benimki de öyleydi, hatta basım ağrırdı sesinden .şuan da sinyal verir gibi tık tık ses çıkarmayı öğrenmiş. Sürekli öyle geziyoruz evde 🤣🤣🤣
Kuroneko O aylarda telefonda falan kimseyi duyamazdim çığlıklarından 😄 artik boğazı acırdı öksürürdü arkasindan cok normal sesini kesfetti ilerki aylarda azaltacak bi ara unutacak sonra tekrar baslayacak normal bir gelisim aşaması