Labrinth Kızlar kayınvalidem 52 yaşında göz çevresinde ve dudak üstünde kırışmaları var böyle kendi annesi ya da kayınvalidesi kullanıp memnun kaldığı bi krem önerir misiniz
Defne_cicegim Labrinth tatlım hiç geç değil cosmed markasının kırışıklık için serisi harika ütü işlemi yapiyo kesinlikle tavsiye ederim 🤗
Deletedmom5284 Krem için geç kalınmış sanki canım annem 40larında başlamış kullanmaya mesela şuan 44 yaşında hala kullanıyor birşeyler Vichy falan diyodu ama