Aysduha Kzlr trendyolda 45tl düşmüş ındırmdeyken aldım daha gelmedı kolye 1yasından sonra fayda eder mı ki dışı çok zor çıkıyor salya yok uyku sorunu falan var kullananlar memnun mu
Minik_Hanim Aysduha eğer gerçek kehribarsa ise yarar. Kızım 16. Ayına girdi aynı anda 3 dişi çıktı, kolyeyi taktığım an ne salya kalıyor ne huzursuzluk. Çok memnunum..
Deletedmom14 Salya için almıştım, hiç fayda etmedi.huzursuzluga biraz ıyi geldi gibi ama aman aman bi fark yok.birde 3.4 Ay aradı takılır diyorlar.1 yaş çok geç sanki🤷♀️
Deletedmom14 Aysduha evet 3 yaşına kadar takılıyor ama 3 4 ay arası başlamak gerekir sonrası geç olur diye duymuştum ama nekadar doğru bilmiyorum
Gul34 Benim oğlum 2 buçuk aylık 2 gün önce aldım çok huysuz sürekli ağlayan uykusu sorunlu çok gazı olan kolik ne yaparsak susturamadığımız ve şimdiden salyası akan bir bebekti maşallah şimdi hiç bişeyi kalmadı ben çok memnun kaldım ama bildiğim kadarıyla yaş olarak kolye boyutları farklı benim aldığım sitede öle yazıyodu
Gul34 Kızım 6 yaşında önümüzdeki ay onada alacağım onunda yeme sorunu var sürekli ağlıyo inşallah ondada etkili olur
Minik_Hanim oyanamoy ben yurtdışı ile çalıştığım için baltiklardan getirtmistim, fiyatını da bilmiyorum o yüzden. Ama gerçek kehribar kesinlikle ise yarıyor. Sertifikasiyla satan güvenilir siteler var bildiğim kadarıyla, araştırın isterseniz.
Minik_Hanim Sevcanberk sertifikalı sayfalar var bildiğim kadarıyla ama hangisi neresi bi bilgim yok maalesef