Selam kizlar .bişiy sorucam bebeğim 4 ay 22 gunluk kafasinin sol tarafi içe çökük geceleri düz ve ya sqğ tarafq yatizdiriyorum ama yinede düzelmiyor .bi kaç arkadaşim soyluyorki kafasi boyle kalicak piskolojim bozuldu .sizcede böylemi kalicak? Geçmi daha duzelmesi? .