eceunverkanra ben de sleepy kullanıyorum, gerçekten sızdırıyo ve 1 numarayla 2 numara aarasında çok bir fark yok ama 3 numara aşırı büyük🤷🏻♀️
Sleepy nin Sızdırma ve beden sorunu var malesef.
Benim de oğlum var öne toplanıyor çişi, yeni de taksan sanki uzun süredir bağlıymış çiş birikmiş gibi duruyo. Ben bunu erkek olmasına bağlamıştım, diğer markaları denemediğim için bilemiyorum.