SertapHilal 3 aylık kızım, dünden beri her emzirmeden sonra kusuyo, normalde reflüsü falan yok reflü bi anda başlayabilir mi ? Ya da soğuk almış olabilir mi ? Neden olur anlayamadım bi türlü
Ruzgarbaby SertapHilal 2.5 aylık benimdekide son 3 gündür gece gündüz her emmeden sonra kusuyor fışkırarak değil su gibi
Buket001 SertapHilal eğer koku yoksa ekşime gibi kustuğunda üşütmemiştir benim de 3 aylık olacak yeni yeni kusmaya başladı bu dönemde oluyor diye biliyorum
Mehtee SertapHilal canım üşütmus olabilir mi benim oglanda 3 aylik ve 2 gun boyunca ne zaman emse kusardi kesik peynirimsi ama genede normal bulmadım ablam usuttugunu söyledi kiraz cekirdegi isitip karnini ustune koydum uyudu sonra o gunden beri kusmuyor cok şükür
turansmom Buket001 benimkinin kustuğu bazen kokuyor böyle sanki emdiği sütun fazlasinı kusuyoe gibi, normal mi? Üsütmüş müdür?
SertapHilal Cutes evet çıkarıyorum. Bazen sadece süt geliyor ağzından, bazen de böyle kesik kesik geliyo
SertapHilal seyma-24 Ama her emzirmeden sonra olması normal mi ? Mesela emdikten 1 saat sonra da kusuyo
seyma-24 SertapHilal benim oğlumunda öyle işte kontrolde karnına falanda baktı sert şiş oluyo genelde öyle dedi zaten benimkinin hep gazı var bu ara hep öyle çıkarıyor
Mink-hyt SertapHilal canım mayalanmış peynır lor gibi ya da kesik kesik yogunsa kusmugu iyi derler bebek saha çabuk gelişiyo sağlıklı gelişiyo fazlayı dışarda tutup atabiliyo derler eğer böyle bildiğin sütse emzirmeden hemen sondaysa hızlı be çok emmekten ve çok eğim olmamasından emerken ben genellikle dik tutmaya çalışıyorum olabildiğince hatta bazen tam 90 serçe bacak arama alıyorum çok oldu bi ara sordum bana hızlı emdikçe mide kapağı açık kalıyo oda cıkıyo disarı kusmuk olarak dediler