Kızlar 5 aylık oğlum var 10 Kasımda adet olmam lazımdı bugün 14 ü daha olmadım adet olacağıma dair hiçbir belirti yok karın ağrısı gibi gecen ay 2 hafta gecikmisti ama stresten oldu memleketteydim babami kaybetmiştim stresten üzüntüden gecikti ama karın ağrım vardi olacaktim ama bir türlü olamiyordum bu ay karin ağrısı şişkinlik hiç biri yok hem heyecanliyim hem korkuyorum oglum sakin bir bebek koyduğun yerde duruyor aglamadan falan bir tek mama yerken zorluk oluyor pazartesine kadar bekliycem bulunduğum yer köy eczane kapalı acaba regl düzensizliği olabilirmi 🤔