Giraysmom20 350 TL tuttu hepsi aşapı yukarı ama parça parça aldım ben üç seferde aldım çok ypk olmadı o yüzden, ben vakumlu tabağın alınmasından yanayım çünkü şuanda elimde gördüğü herşeyi alma ve atma çabası var, tabağına meyveyi koyuyorum mama sandalyesine yapıştırıyorum kendi kendine oyalanıyor