Ebru33 sıvı deterjanini dogdugunda beri.kullaniyorum leke çıkarıcısinida ek gıda döneminden sonra başladık lekeleri hiç birakmiyor tavsiye ederim yumuşatıcı ben uzun süre kullanmadim 9. Ayda başladim e bebekte ABC var onu kullanıyorum güzel kokuyor ve kalici