Simay_Alya54 14 aylıkken çok şükürki 3 4saat gece aralıksız uyumaya başladı,(öncesi kabus gibi her saat başı kalkardı emmeye)14 aylıkken gece emmeyi bıraktık,sonra 18 19 aylıkken yine sık uyanmaya başladı ama geçti şimdi 2 yasındayız şükür daha iyi bazen uyanır bazen uyanmaz ,akşam 10 gibi koyarım yatagına sabah 7 30 ayaktayız