Bebeğim 4aylık diş görünüyor damağının içinde ama çıkmadı üç gündür filan çok huzursuz herseye ağlıyo sürekli herşeyi hırslı bi şekilde ağzına götürüyor gülerken bile birden ağlamaya başlıyo,uykuya dalamıyor uykusunda da ağlıyo sürekli diş yüzünden mi acaba 😒😞