Merhabalar canım anneler 😊
sizlere bi sorum olacak. 5 ay 17 günlük bi kızım var son günlerde sürekli ağlıyor ve uyumuyor. Uyuyacağı zaman ve emerken bi anda ağlamaya başlıyor ama aşırı ağlıyor sizce ne olabilir. Bu ayda benim gibi aynı şeyleri yaşayan anneler var mı acaba 😕 yardımınıza ihtiyacım var 🤗