arabeskanne 3 gün oldu sezeryan dogum yapali bebegimde küvezde süt istiyorlar sağıyorum gelmiyorum yardim edin nolur 🙏🏼😔
Eceemm arabeskanne sezeryanda 3-4 günden sonra süt gelmeye baslıyo zaten sıkıntı yapma gelicek sütün. 🙏🏻🙏🏻
Alpingo arabeskanne rabbim kavuştursjn,e bebekte ki maltlardan al canım cok iyi geliyor ,dereotu ye bol bol,su iç 🌸
Daisyy arabeskanne elle sağım yapın. Şu anda kolostrum var makineyle gelmez gelse de makine parçaları arasında kaybolur. Elle sağım videosu izleyin bir kaşığa sağın sonra da şırınga ile hastaneye bebeğe gönderin.
lydia91 arabeskanne benimde 3 gün sonra gelmişti stres yapmayın o 3 günü düşündükçe şuan inanılmaz üzülüyorum bebeğime kavuşmanın tadını çıkartamamıştım. Sağmadan önce göğüslerinize sıcak su torbası koyun çok faydası oluyor 👍 bebeğinizle mutlu bir ömür dilerim 🧡
Kavinsmom Su içeceksiniz bol bol en kolayı bu. Geçmiş olsun Allah minik ile sizi kavuştursun sağlıkla
Ay20 arabeskanne hiç endişelenme benim üzüntüden 10 gün sonra geldi. Sıcak suyla duş al göğsüne tut. Promalt sipariş et e bebekten birde galaktago damla kullan. Dereotu, yeşil soğan, hurma bunları da tüket benim öyle gelmişti
Cgdmltr93 arabeskanne canım sıcak duş çok iyi geliyor git duşa masaj yap ellerinle. Sonra havluyu sıcak suya batır batır göğüslerine koy. Sürekli yap bunu akşama gelir sütün
Cgdmltr93 arabeskanne sıcak suyu kovaya koy memelerini içine sokup buharında bayaa bi bekle. Tıp tıp akar ozaman.
Salihaademir arabeskanne benim 4. Gunde geldi cok aorun etme gelirr:) hatta bebegimde 20. Gunse tuttu
Melismuhammed2331 arabeskanne kuzum bolca dut ve kayısı kompostosu iç dut sütü arttruyor birde humana süt çayı al oda iyi oluyor duş al ve bol su iç birde kendini rahat bırak sen sütü olan bir annesin gelir Allah’ın izniyle kendini sıkma 😊
Sevi01 Bende şurada bekeleyim 12 gün oldu hala sütüm gelmedi anca 3-4 çay kaşığı geliyor humana çay 3 litre su hurma dereotu tahin helvası hepsini yaptım ama yok gelmiyor