Merhaba kızlar. Elektrikli süpürgemden hiç memnun değilim sırf o yüzden temizlik bile yapasım gelmiyor yapsam bile hiç iyi çekmiyor süpürge. Samsung markalı başlarda çok memnundum 2 senedir kullanıyorum ama artık çok kötü süpürmeye başladı. Siz hangi marka kullanıyorsunuz memnunsanız yazabilir misiniz. Son olarak fiyatı çok uçuk önerilerde bulunmayın kendi biriktirdiğim paramla alacağım maximum 750 tl