Bulunduğum kantonda vakalar inanılmaz arttı kaldı ki sınırlar kapatıldı bir çok ülke ile .
Evime yakın olan hastaneye de sürekli hasta getiriyorlar başka hastanelerden .
Bende son güzel havalar diye sürekli oğlumu gezdiriyordum .
2 haftadır çıkarmıyorum kapı önünde yürütüyorum biraz , içim gidiyor parka götürmeye çok çok üzülüyorum . Anlayacağınız sürekli evde kendi kendine oyun halinde .
Eşim ise birşey olmaz çık götür çocuk senin yuzunden asosyal asalak olucak diyor . Böyle de diyince vicdan yapıyorum .
Neyse …
Evde biz nasil aktiviteler yapabiliriz yardim eder misiniz ?