dmert mrb kizlar kizim 44 gunluk geceleri 4 saatte zor uyanyr normalde hep 2 saatte emziryrdm suan bu sekilde sizce normalmi nasil olmali birde ben biraktrmazsam birakmiyr memeyi kac dk emzireyim
ebrugnd mamAras bence sen alarm kurup kalk ve emzir 4 saat çok uzun en azından 2 saatte emsin kan şekeri düşebilir çünkü
dmert @ebrugnd mamAras tamam tesekkur ederim ben en azindan gece 3 saatte emzireyim gunduz hep istedginde veriyrm zaten
Srhnzlcn dmert canm bnm oğlumda 49 günlük 40 ından sonra geceleri uyandığında ver acıkınca o kalkar dedi doktorum zaten he bide kilo alımı iyiyse uyandırma demişti