Kızlar aranızda arılac kaşık mama kullanan var mı nasıl öneriyormusunuz içinde şeker falan varmı kızım 9 aylık ve ayına göre zayıf bi bebek yemek yemeyi sevmiyor zorla yediriyorum emmiyor mamayıda tek geceleri içiyor geceleri arılac denemek istiyorum kullanan varsa söyleyebilirmi içeriğini falan