Asilinannesiiiii Merhaba hanimla. Oglumun sürekli burnu tıkanıyor. Havayı nemli tutacak bir şey almak istiyorum. Sizin kullaneuginiz memnun kaldığınız onerdiginiz bir şey var mı?
Devrimaydaliya Asilinannesiiiii canım ben wewell buhar makinası kullandım doğduğundan 11 ayına kadar ama artık tıkanmıyor
Ebruili Asilinannesiiiii hediye geldi hiç kullanılmadı satıyırum dolap’ta ne bulduğuma bir bak! https://dolap.com/urun/ios-62547301?utm_source=share&utm_medium=product&utm_campaign=ios
Devrimaydaliya Asilinannesiiiii bende satıyorum gülüm 150 TL vericem hiç bir sorunu yok sadece kumandası kayıp o yüzden bu fiyata veriyorum 450 civarına almıştım
Devrimaydaliya Asilinannesiiiii https://imgyukle.com/i/TJ0nNb Makina bu canım ama kumandası olmadığı için satıyorum 150 TL daha kutusunda duruyor