Sadece mama ile besleniyor, gaz damlaları işe yaramadı nbl drops probiyotik kullandık 1 haftada kesti. Demem o ki gaz damlası olan gazı sıkıştırıp daha fena yapıyor probiyotik kullanırsan bağırsak hızlı güçlendiği için çabucak bitiriyor ve mamayı koyarken tepeleme kaşık değil silme kaşık koy biberonda en iyi gelen dr browns oldu , 2.ayın sonunda probiyotik sayesinde kesildi ve bütün mamalar içinde en iyi gelen bebelac gold oldu, aptamilden uzak dur kesinlikle