17062019 Kizlar bilen acil yazabilir mi? Abim ilaclari kullandi yarin ilaclarin son gunu ama cok kotu oldu kusturdu ilac mide bulantisi yapti.geri kalanini icmese birsey olurmu? Konu hakkinda bilgisi olanlar lutfen yardmci olur musunuz
canimoglum_2020 17062019 valla bizim tanıdıklara ilaçları veren doktorlar hiç içmeyin bile demiş ama bilemicem abinizin durum 🤷🏻♀️
Kutay07 17062019 bende kullanıyorum ama yan etkisi mi bilmiyorum kusma yok ama böbrek ağrısı gibi ağrım oluyo böyle olan var mı bende burda bekliyim 😞
Ogulcan 17062019 canım benim eşimede ilaç verdiler eşim kullanmadı ilk 2 gün 8 tane ilaç atıyorsun çok fazla gerçekten eşim ilaçsız atlattı bide eşim aktar uduhindi tozunu balla karıştırdı macun yaptı 4 günde toparladı bende korona oldum aynı zamanda ben hiç birşey kullanmadım bebek emzirdiğini için
17062019 canimoglum_2020 Abim agir gecirmiyor cok sukur.tat koku kaybi ve hafif vucut agrisi vardi.bugun ilaclar midesini mahvetmis.bende devam etme icme dedim.yeterince herseyden yediriyolar zaten vitamin aliyor.of ne kadar bilinmez birsey ya bu
Parlayan 17062019 hastalığın bir belirtisi de bulantı kusma unutmayın ilaçların da yan etkisi var tabi favira olan ilacı kullanmaya devam etsin bence diğer ilaç asıl yan etki yapan belirtileri azaltması için veriliyor . Eşim onu kullanmadı o yüzden
17062019 Parlayan valla 4 gun kullandi yarin son gun.artik icmicem dedi.cok rahatsiz olmus.umarim bisey olmaz
Albertosss 17062019 kusarak atılıyor zaten bizde öyle olduk sapsarı zehir kustuk resmen , ama kullanması lazım canım