Oğlum 5 ay 6 günlük. Baştan beri mama+meme gidiyoruz. En başta çok güzel sütüm vardı. Ama eminim bir çoğunuz yaşamıssınızdır senin sütün yok! Bu çocuk açlığından ağlıyor tacizini. Kaynanam sağolsun her dakika oğluna bunları söyleye söyleye psikoloji falan kalmadı bende, gitti sütüm. Oğlum bilinçlenmeye başlayınca da yani yaklaşık 1 aydır doğru düzgün emmiyor beni. Eskiden uykuda falan verirdim şimdi onu da almıyor. Ne yapabilirim? Çok üzülüyorum