E011 Merhaba arkadaşlar 12 13 14 aylık bebekleriniz neler yapıyor huyu suyu ne yönde ilerliyor biz akşama kadar ağlıyoruz sabaha kadar da uykusuz geçiyor
SevdeDefne E011 bizimde uykular teke düştü.. Uykuya dalmakta eskiye göre güçlük çekiyoruz.. Gece en az 6 kere kalkıyo.. Mahvoluyorum.. 🙄 Bir an olsun yanımdan ayrılmak istemiyo tuvalette bile banyo kapısını açık bırakmak zorunda kalıyorum.. Bizde durumlar bu.. Umarım bi an önce geçer..
My_son E011 valla zaten hic kolay bi cocuk degildi ama bu aralar iyice kötüleşti 13 sylik gece uykusu nerdeyse yok gunduz 2 uykusu vsr eger tek uyku uyursa o gece hic hic uyumuyo. Ortaligi dagitayim memeden ayrılmayım yemek de yemeyeyim durum bu bizde
Seerdaay E011 13,5 aylığız 2 haftadır gece kaç kere kalktıgımı sayamadım.Ama dogdugundan beri uykusu sorunlu,Kendi kendine oynamaz, sürekli yanında olacaksın, ben oyun oynatıcam, iştahı çok kötü, memeye devam hangi birini sayayım
E011 Kubra4758 her istediğini ağlayarak yaptırmaya çalışıyor doğduğundan beri genel olarak hep ağlıyo zaten.
Ysm2019 E011 benimkide öyle ağlayarak yaptırıyor ve sabaha kadar 10 kere kalkıyor öyle deliksiz bir uykusu olmadı iştah sorunuda var ek gıda yemiyor
E011 SevdeDefne bizim 3 4 aydır tek uyku akşam yattığı an geri uyanıyor tekrar dalması zman alıyor ve sabaha kadar bu şekilde
Bebisimm Gün içinde evde çok huysuz, ağlıyor ve mızmız. Sadece dışarda duruyor her gidenin ardından da ağlıyor dışarı gitmek istiyor hep 🤷🏻♀️ Gündüz uykusu teke düşeli çok oldu. En fazla 1 saat uyuyor o da çok nadir.
E011 My_son Allah yardımcımız olsun sabrımı çok zorluyor benim ki de hep zor bi bebekti iyice zor oldu yanından kalkamıyorum bile kendimi kafeste gibi hissediyorum yanından ayrılmadan ağlıyo sesi gidiyor Ne iş yaptırıyor ne yemek
Bebisimm My_son O kadar biz ki bu anlattıklarınız.. Biz de 13 aylık olduk durum bizde de bu şekilde. Bıkkınlıktan ağlayacak gibi oluyorum çoğu zaman
My_son E011 o kadar iyi anlıyorum ki seni hala kucakta dedigin gibi hic bi isi yapamıyorum uykusuzluktan gunduz kendime bile gelemiyorum dun doktora gitmistik soyledim emdigi surece bu böyle devam etcek dedi baxi bebekler boyle oluyomus emmek bagimlilikmis onlar icin tek bakiyosaniz da size bagimli olduğu icin baska hic biseyle ilgilenmenizi istemez dedi
SevdeDefne Ysm2019 benim kızın da iştahı yoktu balık yağı vermeye başlayınca düzeldi.. Kilomuz sınırdaydı kilo aldı.. Vermiyorsan bi dene istersen..
My_son Bebisimm kesinlikle haklisin artik dayanamiyo insan elalemin cocuklarina valla imreniyorum 9 da yatip 9 da kalkiyolar yemeleri ayri guzel ne zaman duzelcek umudum da yok valla
My_son E011 iate alistilar yapacak bisey yok su fln veriyolarmis bazen uyuyomus çocuklar ben onu da denedim agzina sokmadi bile sulugu Bide uykusu kacti oturduk sabaha kadar
SevdeDefne Seerdaay yani bununla alakalı mıdır bilmiyorum.. Genelde iştah açıcı olduğunu söylüyorlar.. Hangi marka kullanıyorsun.. Ben ocean multi.. Ondandır belki
Ysm2019 Ya bu deliksiz uyuyan bebekler her şeyi yiyenler nasıl oluyor ya biz bir yerde hatamı yapıyoruz acaba
Seerdaay Ysm2019 uykusu hep sorunluydu 5 aylıkken baktım emip hemen uyuyor aa dedim ne güzelmiş böyle sonra sonra onada alıştı şimdi öyle olmuyor.Meme alıyor ama uyuması çok gec oluyor, ağzından çekince ağlıyor, ayaklı emzik oldum😔tamamen alışkanlık oldu artık