nny memnun kalanlar vardı bende denemek amaçlı ve ikisini kıyaslamak amaçlı bir lc Waikiki bir de e bebekten aldım. Biri 1.7 tog diğeri 2.8 tog. Benimde evim kombili gece düşünüyoruz çünkü sıcaktan bu uyuyamıyoruz. İkisinde de memnunum ama 2.8 daha iyi sanki en azından biraz daha kalın olduğu için içim daha rahat anne.yuregi işte ☺️ ikisi de terletmedi