Kevser-Kor Umut diyemem ama burada anlatılanlar kadar yoğun bir atak yaşamadık. Gece uykuya dalmakta zorlanıyordu. Daldiktan sonra da bazı geceler dengesiz saatlerde uyanmaya başlamıştı. Her gece emmek için 2 kere uyanan bebek 3-4 kez neden yokken uyanır oldu ara ara. Sabah uyanma saatini de biraz öne çekti. Ama 5. Aya girmemizle birlikte geçti çok şükür 😀 Akşam 9:30 da yatıyor. Gece emmek için bir kere uyanıyor. Sabah da 7:30 gibi kalkıyor. Eskisinden daha iyi bir düzen oturtmaya başladı 😊🙏🧿🧿