Asellinabsra canm zorlama sende ictigi kadar icsin yedigi kadar yesin zorlayinca yemekten sogutmus olyosun ama sana cok kolay guzel ve sevecekleri bi tavsiye surekli ek gida olarakda veremezsin cnku bu donemde sadece tadim oluyor lincloycekler skin cevao vermesin en sinir oldugum seydir boyle konularda hipin hero babynin 4+ 5+ kasik mamalari var eger biberon icmiyorsa kasikla onlari yedir hem normal mamadan sindirimi daha kolay hemde gercekten tok tutuyor ve bebeginiz rahatlat bizimde disten dolayi mama icmyor napim cocuk acmi kalsin her dk da kati gida veremem daha yeni ek gidaya gecmisiz kabiz oluyor meseka ama onlarin hem tadi cok guzel hem sindirimi kolay ve bebekler seviyor genelde