Merhaba arkadaşlar bebeğim 2,5 aylık doğduğu gündem beri gaz sancımız var sürekli ıkınmalar ağlamalar simdi birde kaka yapmama sorunumuzda başladı. Biogia ve sab kullanıyorum fakat artık sab ta hiç bir etkisi kalmadı evde metsil damla da var acaba sab ile beraber versem bi sakıncası olur mu yada sizin önereceğiniz bi damla var mı 🥺