Merhaba kızlar. Öncelikle rabbim hastanede evlerde şifa bekleyen bizlere herkez şifa versin. Benim bebegim var 10 aylık test sonucum pozitif cıktı bugün süreç nasıl ilerledi bebeğinizi nasıl emzirdiniz bilgi verirmisiniz☹️herkeze geçmiş olsun derdi veren rabbim dermanınıda versin inşallah