Prri BusraAydinn burda baya pahalı dediler özel 1200₺ istediler biz eve sünnetci çagırdık canım memnun kaldım ama sen yaptırır mısın bilmiyorum
Prri BusraAydinn ben de ailemin yanına geldim buraya daha aile saglıgı doktorumuz iyi gelişimi dedi ve pandemiden dolayı götürmedim hiç kısmet olursa bu ay gitcez çalıştıgım yere
Ayax SEREZ benim bebeğim 50 günlük iken oldu şimdi bir hafta oluyor hala kızarık etrafı yarın kontrol var iNsaallah iyileşir tez zamanda
Aliuraz Prri canım sağlıkçıyım az önce anestezi arkadaşlarımızla görüştük normalde hep park hospital e gideriz ama 400 de ki doktorlar iyi buraya gelin dediler ama bizim dişlerimiz çıkmaya başladı birde onun acısı eklensin istemiyorum biraz daha bekleyecek
Prri Aliuraz devlet pandemiden dolayı yapmıyor canum bende sağlıkçıyım biz olalı 1.5 ay oldu iyiki yaptırmısım diyorum sizin kaç aylık
Aliuraz Prri Allah Allah hiç öyle bişey söylemediler ama arkadaşlar 5 aylık olduk şükür ama ben zaten biraz daha erteleyeceğim diş acısı çekiyor şu an ikiye katlamak istemiyorum
Prri Aliuraz aynen canım ama donmeden yapsan iyi olur bence dönünce zor oluyor diyorlar sağlıkla buyusun yavrucak🙏🏼❤️